søndag 27. januar 2013

Ukas antrekk - med og uten klær...


MANDAG MORGEN - startet i sminken hos Sissel Fylling for å ta nye lederbilder. Utrolig hva hun får til med et trøtt fjes på 48...

Smil til kamera! Akkurat her, var det litt vanskelig kan du si, midt i resepsjonen på Stordalens nye, superfine hotell, The THIEF, med flere gjester og Petter Stordalen selv som tilskuere.

Sort bluse fra Filippa K og pencil skirt fra Rag and Bone. Begge deler ble med meg hjem. Måtte kjøpe...
Resten av uka har det gått i enkle kashmir-gensere fra Eric Bompard! Har ikke lyst til å gå med noe annet om dagen! Marineblå V-genser med dressbukse fra Stella McCartney med lange, vide ben.
Og her; høyhalset kashmir fra Eric Bompard, dressbukse fra Wang og kort blazer fra Marant. Halssmykke fra marked i Barcelona, armbånd fra Camilla Prytz (som sitter på døgnet rundt).

Casual friday med patchwork-jeans fra Isabel Marant, og stor kashmirgenser med V-hals fra... gjett! Ja, Eric Bompard. Third Eye fra Prytz er på plass og gode, gamle ankelboots fra Acne.
LØRDAG: Bort med sminken, klærne og de høye hælene! Nå er det bare tre ting som gjelder: Raggsokker, dykkehansker og ISBADING!
I går målte vannet minus 2 grader. Skulle ikke tro det var mulig, men det er det visst. Dette er ukas høydepunkt og desidert mitt KICK i løpet av uka!
Min gode venninne (og lucky me; nærmeste nabo), Beate og jeg har drevet med dette på sjette året nå. Vi har for lengst konkludert med at isbading er fullstendig avhengighetsskapende. Bare de som har prøvd, forstår at Beates fantastiske smil akkurat her - kommer fra dypet av sjelen i pur lykkerus!
Ha en fin søndag, folkens!









4 kommentarer:

  1. tøffinger!!!!!

    marit:)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk nydelig du er! og litt gæern!

    SvarSlett
  3. For en nyfrelst vinterbader er det herlig å se slikt!! Det er ikke is for oss her i Bergen noe særlig, men friskt nok. Enig med deg, etter 6 mnd kan jeg allerede si at jeg er blitt avhengig!!!

    (Ja, jeg forstår lykkerusen!)

    Anette

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.