mandag 14. januar 2013

HVIT VINTER

Øverst på min ønskeliste nå er HVITE JEANS! Kulda har for alvor satt inn, og jeg kan faktisk ikke tenke meg noe nydeligere enn hvitt om vinteren. Underlig at det skal være så vanskelig å få tak i på denne tiden av året. Gjorde et forsøk på lørdag, men måtte konstatere at det ikke bugner av hvitt i butikkene nå. I mellomtiden kan vi jo la oss inspirere av dette bildet som stylist Nadine Monroe og fotograf Stig Jarnes tok til denne ukens KK. Fint ikke sant?
Elsker denne moteserien!
Og du, gi meg beskjed hvis du vet hvor jeg finner dødskule hvite jeans med lange ben - trange og/eller loose fit!
Ha en fin, hvit mandag i vinterkulda!

1 kommentar:

  1. Arkiv-butikken til Acne langs Akerselva :) Hilsen Caroline

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.