mandag 21. januar 2013

behind the scenes

To ganger i året - (AD, Linda klager og sier at det burde vært flere) - tas nye lederbilder til KK. Det er en grunn til at det ikke gjøres oftere, for å si det sånn. Hjælp, det er mye styr! Lyset skal stemme, klærne skal passe, sminken, håret...SMIIIIL!! - nei ikke så mye, rett litt på håret, ett skritt til høyre, mer pudder... og; Sisseeeel, krem takk! Fiks tørr hud på foten!
Regi fra fotograf Fred Jonny...
 Jeg smiler til krampa tar meg...

..... og her; har jeg nok klappa litt sammen. 
Men med "Dream Team" fotograf Fred Jonny, stylist Margrethe Gilboe og makeupartist Sissel Fylling, skal jeg iKKE klage! Bedre blir det jo ikke! Og med Stordalens nye hotell på Tjuvholmen, "THE THIEF" som location tror jeg resultatet skal bli bra. Følg med!


3 kommentarer:

  1. Resultatet kan jo ikke annet enn å bli kjempebra. Feiende flott er du!
    Ønsker deg en strålende dag.
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Fin ♥ Hvor kommer buksene fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Solveig,
      Buksene er de klassiske skinnbuksene fra Helmut Lang; "leather pants". Har bodd i dem i tre år nå. De er og blir verdens beste skinnbukser:) Fås på nettet. NB! Kjøp dem pinetrange - skinn utvider seg. Lykke til! -gh

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.