torsdag 17. januar 2013

på plass i køben


Hallo folkens, her er jeg i København! Stått opp grytidlig for å rekke møte med bl.a. kollega og venn, innovasjonsdirektør i Aller Media Danmark, Pernille Aalund. Har blogget om henne før; hun er virkelig en stor inspirasjonskilde! 51 år gammel, superflott, klok, smart og "beyond" mange jeg har møtt! Her i  Danmark er hun kjendis, en slags "Oprah" som mangeårig talkshow-diva på diverse tv-stasjoner. Etter møtet bar det selvsagt rett på Café Victor for en bedre lunsj!

Følg meg på Instagram @werpvintage - skal nå ut i byen nå for å sjekke salget og eventuelle vårnyheter, så mulig det blir mer Insta-oppdatering utover. 
MEN: Trekning av peace-genser gjøres i kveld! Ser at det har strømmet inn i mailboksen min og her på bloggen, med de herligste stylingtips! Tror jeg må foreta god, gammeldags loddtrekning. Kommer starx tilbake!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.