onsdag 2. januar 2013

ERIC BOMPARD

2013 har startet i horisontalen for min del. Ble dårlig på nyttårsaften og har ligget siden. Nå er det riktignok lys i tunnelen siden jeg har fått i meg fast føde for første gang på halvannet døgn. MEN, la oss ikke hefte ved negative ting. Jeg har jo fått lest!! PARISIAN CHIC: A Style Guide by Ines de la Fressange, er slukt rått! Oppdaget da at det er opptil flere basicplagg som er totalt fraværende i mitt skap. Blant annet V-gensere i klassiske farger i kashmir! Klassikeren, ifølge boka, er gensere og cardigans fra det franske merket ERIC BOMPARD
Sjekk ut siden her  - det finnes superfine høyhalsere og cardigans også! Ikke så verst pris heller, tatt i betraktning at plaggene er 100% kashmir. Akkurat hva jeg trenger nå!






3 kommentarer:

  1. Nå ble jeg skikkelig glad, da er jeg jo veldig in- som bader i cashmere gensere og jakker. Er så heldig at jeg ikke tåler ull:) Riktig god bedring!

    SvarSlett
  2. Beklager, men jeg synes Parisian Chic er skikkelig nedtur av en bok, og sålangt jeg kan se laaangt unna det du står for klesmessig. Veldig kjedelig, synes jeg den var, med en bøling strenge, teite regler som kun tante Olga har lyst til å følge. Beige og Marineblått + ballerinasko, javel?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ellen, skjønner hva du mener, men nettopp fordi min stil er så langt fra det hun beskriver, fikk jeg inspirasjon til å mikse. Fikk mange bilder i hodet av nye antrekk jeg kan sette sammen. Prøve i hvert fall. Gøy å utfordre litt. Blande klassisk og bohem, feminint og maskulint, enkelt med noe iøynefallende osv... Og så var det mange gode, "hemmelige" tips til hoteller osv, da:)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.