fredag 18. januar 2013

FESTMIDDAG

Kjolen henger klar for kveldens festmiddag i København. En enkel lang kjole med dyp V-hals, sorte skinnermer og høy splitt (fra Mason)
Tilbehør: Sorte pumps fra Ilse Jacobsen og clutch fra DVF
Ingenting er klart på smykefronten; blir det store øredobber, mange armbånd eller store ringer? Vi får se
(fra venstre: Elf Kraft, Line&Jo, marked, 2NE, Lulu Frost, Cocoo, Hermés og Munthe plus Simonsen)
Blir det lite, minimalistisk kjede eller...
(fra BE Christensen)
...massivt kjede? Vet ikke det heller. Kan ikke ha alt sammen i hvert fall...
(fra venstre: Lulu Frost, Bjørg Jewellery og fra marked i Barcelona).
Ønsker dere alle sammen en god lørdag! 


6 kommentarer:

  1. Stilig kjole!
    Hvor kan man få tak i skoene?
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elisabeth,
      Skoene kjøpte jeg i Ilse Jacobsen-butikken på House of Oslo i Vika. Håper du finner dem, for de er virkelig gode å gå på til pumps å være - takket være god gummisåle under:) -gh

      Slett
  2. Hei

    Håper denne bloggen ikke bare kommer til å dreie seg om klær og shopping. Hvordan går det med isbadingen foreksempel?

    hilsen Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone,
      Denne bloggen handler ikke bare om mote og shopping, men naturlig nok en del, siden jeg er ovr gjennomsnittet interessert i klær og mote. Ta en tur innom arkivet (se på høyre siden av bloggen), så finner du massevis av innlegg om andre ting også.
      Isbadingen går stråålende! Isbader hver lørdag på femte eller sjette året nå. Skal se om jeg får laget et innlegg om det snart, jeg. Ha en fin lørdag:) -gh

      Slett
  3. Det er vel fuskepels, håper jeg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Veronika!
      Pelsen er kjøpt i secondhandbutikk her i København, og er følgelig vintage. Det står ingen lapp inni den som forteller verken merke eller hva slags type pels det er. Som jeg tidligere har skrevet her på bloggen, er jeg svært bevisst på pelsbruk! Jeg har til og med tatt avsjekk med miljøverndepartementet for å finne ut hva slags pels som er ok og ikke. Vintagepelser og pels av dyr det er fellingstillatelse på (hvor man bruker hele dyret) er godkjent. Det vil si pels av sau, rein osv. I tillegg til pelsen på dette bildet, har jeg en over 40 år gammel mink - arvet fra bestemoren min, som nå brukes av tredje generasjon.
      Til info er miljøverndepartementets anbefalning også retningsgivende for KKs pelspolicy.
      Ha en fin lørdag! -gh

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.