torsdag 10. januar 2013

FAVORITTJEANS

Benedicte (a.k.a Benny), kollegaen min kommenterte at jeg har "jeans-uke" denne uka. Jepp, det stemmer. Er så vilt fornøyd med mitt nye kjøp (på salg), Levis 510 - guttemodell - at jeg ikke har lyst til å ta den av meg. Litt nedtur å måtte gå opp så himla mange størrelser (vi snakker fem størrelser opp i livet), men det kan jeg leve med. Gutta er og blir vesentlig smalere over hofter og rumpe enn meg (heldigvis). Så, hvis du som meg ønsker en loose fit jeans, er dette et strålende kjøp. Du finner den på salg hos Carlings - NÅ!

9 kommentarer:

  1. Veldig godt tips! Tusen takk. Kan jeg spørre den hvor den kule skjorta kan kjøpes?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er alltid på jakt etter den perfekte hvite blusen, og denne er det nærmeste jeg har kommet. Den er fra T by Alexander Wang, kostet rundt 1500,- og jeg kjøpte den på Høyer/Byporten i oslo. Tror den finnes på nett også. Fra høst/vinter-kolleksjonen 2012. Lykke til med letingen:)
      -gh

      Slett
  2. Hei, er det kun Carlings som fører Levi`s 510 i herremodell?
    Har søkt litt rundt på nettet, men finner ikke 510, kun 508 og 511 modeller ...

    PFT for svar :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Trude. Modellen jeg har heter 510. Herre, eller boys, vet ikke - men i alle fall mannlig modell. Jeg bruker vanligvis Str 28/34, men denne er i størrelse 33 og 34 på lengden. Kjøpte min på Carlings, og den burde ikke være vanskelig å finne Superfin!

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Du skriver forresten GUTTEmodell, betyr det at det er for gutt/barn, og ikke for voksne?

    Jeg fant denne linken: http://www.levi.com/BE/en_GB/kids-boys/p/770830189

    Men dette er en skinny modell, er det denne.

    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Usikker. På min står det ingenting om Skinny modell....

      Slett
  5. Takk for svar, får ta en titt igjen :)

    SvarSlett
  6. Takk for svar, får ta en titt igjen :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.