lørdag 19. januar 2013

LAST NIGHT

Hva er vel hyggeligere enn å fylle baderommet med jenter og champagne til felles sminking og stæsjing? Her er Laila (forøvrig iført fantastisk, fotsid kjole i sort fløyel fra Alexander Wang) klar med boblene og Magni med hårbørsten som ga meg sideskill for kvelden...
Så er vorspielet for alvor i gang - her med den alltid like sprudlende Ellen Arnstad
- og resten av de fine kollegaene mine i Aller Media. Fra venstre: Laila (HENNE), Celine (STYLEmag), Ellen (Se og Hør), meg, Hillevi (TOPP) og Lise (Lev Bra).
Det ble storfin middag som varte i flere i timer med den beste maten og de fineste vinene - og jeg fikk sjølveste toppsjefen og eier av konsernet til bords. Stas!
Kornete, men koselig bilde av Laila og meg, da.
Nå bærer det en tur ut i byen med blant annet Celine (her fra i går) før turen går hjemover.
Savner mann og barn nå... 


2 kommentarer:

  1. Fine dere er!

    marit:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for et hyggelig døgn i København, og takk for kult street style-snapshot:)
    god søndag.
    klem celine

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.