mandag 1. oktober 2012

Work It, Baby!

Ingen mandag uten en deeeeilig joggetur mens Johannes (8) turner. verdens beste start på uka. Dette har vært vårt faste rituale i flere år nå, og når vi møtes en time senere, tar vi high five og sier "TRENINGSKAMERATENE"!! Så bærer det i dusjen og hjem til te, pledd og kos.
 
Under løpeturen må det dog musikk til for å blåse hodet tomt. Dette er mine favorittlåter nå:
"Somebody That I Used to Know" - feat. Kimbra / Gotye
"Novacane" - Frank Ocean
"Born to Die" - Lana del Rey
"Runaways" - The Killers
"Flytta på dej" - Alina Devecerski
"Kjører på" - feat. Timbuktu / Madcon
"You Get What You Want" - New Radicals
"Black Eyes and Blue" - CLMD
Men ingen spilleliste uten min store helt, Mick Jagger og the Stones! Perfekt løpemusikk!
Og DER fikk jeg endelig anledning til å vise dere mitt favorittbilde av mannen også! Tatt i 1975 av en pur ung Annie Leibovitz som bl.a. sier:
 
"Mick in the elevator. He was the most beautiful object. Like a butterfly. After the last encore, Mick dumped several pails of water on his head every night and he would leave the stage totally wet, with his eye makeup running..."
 
Ah!!! Mick Jagger er definitivt også min treningskamerat!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.