søndag 28. oktober 2012

Sexy Business!

I går: På vei til mottakelse for en av mine beste venner gjennom 25 år, Carl Jørgen, som fylte 50. Det føles rart å plutselig skulle gå i 50-års fester til venner. Må innrømme det, MEN, så lenge de er så spreke, sexy, flotte, vitale, og sultne på livet som ham, betyr jo alder absolutt ingenting! Hold fanen høyt på stil, nysgjerrighet og ambisjon, sier nå jeg!
Antrekk: Skjørt og høyhalset kashmirgenser fra Ba&Sh, ulljakke fra Burberry, veske fra Stella McCartney, solbriler fra Linda Farrow/ The Row
Her er gaven til Carl Jørgen fra hans gode venninner: Hilde, Laila og meg. Et dødskult armbånd fra Lanvin, syntes vi da! Viktig å ha en maskulin tvist på hans klassiske, franske stil, var tanken. Med andre ord: Sexy business! 
Ellers observerte jeg denne lekkerbisken av en Botkier-veske i slangeskinn og en dødskul leopard-fuskepels blant gjestene...
Etter gårsdagens feiring av den flotte 50-åringen, er det bare å konstatere det som stod på ett av kortene: "Tid är bara nät dom har hittat på."
Ha en fin søndag!!

9 kommentarer:

  1. Elsker det armbåndet fra Lanvin. I want.

    SvarSlett
  2. Lekkert skjørt på ei flott dame!
    Mvh Therese

    SvarSlett
  3. Fantastisk antrekk !!! Har så fryktelig lyst på det skjørtet , men finner det ikke i nettbutikken deres. Flott er det uansett :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg VET! Skjørtet er fantastisk, og dessverre ikke mulig å kjøpe i nettbutikken deres. Jeg kjøpte det i butikken deres i rue Honoré i Paris og der fortalte de meg at skjørtet var deres "special piece" denne sesongen, derfor er det ikke i masseproduksjon. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt butikken og kjøpt over telefon og fått dem til å sende deg i posten. Alt er mulig, vet du :)

      Slett
  4. Lekkert antrekk på en flott dame!
    Burberryjakken - er den ny for sesongen?

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den heter "Short wool and cahmere trench coat" og er fra linjen BURBURRY LONDON :) gh

      Slett
  5. Takk for svar :-)
    Glemte å få med at skjørtet er utrolig kult!

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.