lørdag 20. oktober 2012

PARIS-WEEKEND

Mine kollegaer i KK sa at enhver god kjærestetur starter med sushi og chablis på Gardermoen. Og jeg hører så klart på dem, og...; de hadde selvsagt helt rett! En knallstart på helgens Paris-tur med min kjære!
Har hatt problemer med nettverket på hotellet, derfor har jeg ikke fått oppdatert bloggen. MEN nå kommer et knippe bilder fra gårsdagen her i deilige Paris!
Vi bor i latinerkvarterer (St.Germain) og frokost ble naturlig nok inntatt på legendariske Café de Flore - Sonia Rykiels stamkafé i alle år.
... Målrettet shopping
Første stopp: Isabel Marant i 1 rue Jacob


Mye, mye fint, men seriøst; det er RÅDYRT! Disse bootsene er helt fantastiske, men hvor lenge varer cowboy-trenden, da?
Hos Stella McCartney, derimot, er det mer klassisk, og som dere ser har jeg Falabella'n i kikkerten...
Må innrømme at jeg ikke klarte å motstå denne vintage-pelskragen med dyreprint i en bruktbutikk i Marais
Denne lampen skulle jeg gjerne ha tatt med meg hjem, men akk - Sigmund nekter å slepe flere lamper med fra utlandet...
Pust i bakken på hot spot, Café Ruc med verdens beste ostekake og champagne i glasset!
Nå venter en ny dag. Følg meg på Insatgram også - søk etter werpvintage, så finner du meg. Ha en fin-fin lørdag!



1 kommentar:

  1. Nyt helgen med din flotte mann. Liker målrettet shopping. Blir speedshopping på meg til uken, to netter i New York...:)
    Gleder meg til å se hva som er med deg hjem..
    skål:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.