onsdag 3. oktober 2012

HOT NEON

Det er høstferie - det vil si - jeg har jobbet og ungene er hjemme. Tenker at de absolutt ikke har vondt av å kjede seg litt. Og i går ringte datteren min på 12, og sa: - Mamma, jeg vil pusse opp rommet mitt - NÅ! Joda, NÅ er hun allerede i gang med å tømme hyller, legge ut pianoet for salg på finn.no (sukk) og har helt klart for seg hvordan det skal se ut.
MEN, mamma har også en ide, som jeg tror faller i smak; nemlig disse bokstav-lysrørene, inspirert av Mai som jeg blogget om for et par-tre dager siden. 

Sett sammen ditt favoritt ord du også, og bestill bokstavene på Bolina.no! FINT! 


2 kommentarer:

  1. Dette er en helt fantastisk ide! Nå ble jeg veldig inspirert, det er alltid veldig hyggelig å lese bloggen din som har en flott blanding av hverdag og mote.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjempehyggelig melding! Sånt varmer, vet du! Og ja, det er nettopp blandingen av hverdag og drøm, mote og en dæsj kultur som er min inspirasjon bak bloggen :) Ha en fin dag og følg med videre!

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.