onsdag 17. oktober 2012

PARIS flashback!


Ok, here goes: Jeg var reiseleder på 80-tallet - vi snakker Roma, London, solkysten, rivieraen, og: JEG EEELSKET DET - totalt!!!
Nå med barn, har jeg muligheten igjen, så jeg drar dem med, så fort jeg kan, rundt til de store europeiske byene, leser meg kraftig opp og guider i vei.
Her ser dere meg in action i Versailles for to år siden med lille Johannes, seks år...
... og som dere ser, lever jeg meg kraftig inn i rollen som pedagog under disse reisene. Her tegnes kortversjonen av den europeiske kulturhistorien under lunsjen...
... og under middagen er det... QUIZZZ TIME!!! Ungene digger det (heldigvis), men jeg ser jo nå at det virker litt "koko" og en tanke strebete, men helt ærlig, det er det ikke - jeg bare synes det er så ellevilt moro!
I morgen, folkens, setter jeg meg på flyet til Paris igjen - nå med mannen min (uten barn) - så da er det han som får gjennomgå! Ok, han får slippe quiz'en, da.
GLEDER MEG!!!

2 kommentarer:

  1. God tur, begge to!! Hils Sigmund:-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk bra!!! Fine unger du har ;-) Hvorfor ikke lære litt ekstra med en engasjert mamma. Synes det er knallbra jeg.!!! Kristin H

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.