søndag 21. oktober 2012

Spis & shop i PARIS

For en luksushelg! Jeg og min kjære er ikke bortskjemte når det gjelder turer som dette! Siden vi fikk barn (for 12 år siden) har vi reist kun oss to - én gang tidligere. Så skal det sies at vi ikke har hatt så himla behov for det heller, for vi begge trives aller, aller best når vi drar med hele barneflokken.
Men disse tre dagene var deilige, altså. Har ikke gjort annet enn å gå fra den ene fantastiske kafeen og restauranten til den neste - selvsagt med de herrrligste butikkstoppene innimellom slaga. Nye kjøp, sa du? Kremt... Vi snakker shop-stopp for meg i lang tid fremover!
Her ser dere glimt av ny skinnjakke fra ba&sh
... den lenge etterlengtede Falabella'n til Stella McCartney i nydelig gråfarge


Veldig fornøyd med dette skjørtet her - også fra ba&sh. Med svarte strømpebukser og høyhalser eller t-skjorte til. Pluss lave sko og oversized blazer over. Ser for meg at det blir fint, ja
Restaurant Sorami, regnes som en av de beste italienske restaurantene i Paris, og var en sann opplevelse!! Kun syv bord, og et under at vi fikk en reservasjon, men litt flaks skal man ha. Her fikk Bellini'ne bein å gå på, gitt!
Siste kveld på Costes. Dette stedet vil man bare aldri forlate... Elsker det TOTALT!
TAXI!!!
Au revoir, Paris!

5 kommentarer:

  1. Oi, oi, oi! Hva er dine Paris-favoritter in brief? :)

    SvarSlett
  2. Hei Synne!

    Her har du mine favoritter:
    SHOP:
    Elsker selvsagt HEEELE rue Saint Honoré + butikkene i Jardins de Palais Royale + Marais-området + Galeries Lafayette. Da er man dekket opp, spør du meg

    SPIS:
    Costes + Cafe Ruc + Ralph's + Café Marly + Le Grand Colbert + Sormani

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk! :)

    SvarSlett
  4. Hei
    Har du tips på hotell i Paris ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi bodde på et av Lacroix-hotellene, og personlig synes jeg de er litt "masete". Hvis du har et stooort budsjett, ville jeg absolutt valgt "Costes" i rue de Honoré. Uansett, stikk innom for lunsj eller middag. Ellers har jeg hørt fra flere hold at "Mama Shelter" er veldig bra. Sjekk det ut!

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.