mandag 15. oktober 2012

ba&sh


Torsdag drar jeg til Paris, og researchen har begynt med tanke på hvilke butikker jeg skal innom på min ferd gjennom byen.
Kom over det uavhengige, franske merket ba&sh hos en av mine favorittbloggere, Leandra Medine - alias Manrepellar. Ikke så dyrt, og veldig, veldig kult!
Her er de nye kampanjebildene for høst/vinter!




Fint, ikke sant? Klassisk med en vri, og litt Isabel Marant-aktig. Elsker stylingen med de flate herreskoene, og fuskepels-capen over slakke jeans! Deilig å oppdage noe nytt, som ikke absolutt alle har. Og du trenger ikke dra til Paris for å kjøpe. E-shopen deres får du rett inn i stua!



2 kommentarer:

  1. Elsker også Ba&Sh, her riktig link :-) http://www.ba-sh.com/

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for riktig link. Jeg retter opp :)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.