fredag 21. desember 2012

VIXEN BLOG AWARDS

Og DER var stemmegivningen igang igjen, for å komme til finalen!!! Huff, jeg er jo litt småsjenert av meg, og synes det er litt flaut å be dere stemme, men jeg trenger jo all den drahjelpen jeg kan få! Konkurrerer tross alt med ni andre flinke jenter som er en hel generasjon yngre enn meg... Blir derfor SUPERGLAD hvis du klikker her og gir meg DIN stemme. Klikk på bildet av meg, skroll deg helt nederst på siden, skriv inn din mailadresse og trykk på knappen "avgi stemme". Du kan stemme fra i dag og frem til 13. januar.
 
Nå er det fredag, siste dag på jobb før jul, og jeg forbereder gløggavslutning, tale og gaveutdeling til den fine KK-redaksjonen!!! Ha en fantastisk dag på jobb, hjemme eller med juleforberedelser - snart senker roen seg!! Stor klem fra meg til dere!

7 kommentarer:

  1. Done :)
    Lykke til og god jul :)
    Siri

    SvarSlett
  2. CIAO CARA... <3
    Sono appena arrivata nel tuo BLOG, davvero bellissimo
    Ne sarei davvero felice se ti andrebbe di seguirci a vicenda...Fammi Sapere <3
    TI ASPETTO !
    BACI E BUONA GIORNATA

    BLOG > http://mcaruso930.blogspot.it/
    FACEBOOK > http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    SvarSlett
  3. Done - fordi du fortjener det

    SvarSlett
  4. Det er veldig velfortjent!
    Du har skapt en levende blogg som formidler mote, interiør, reiser, hverdager og familieliv med ekte og ufiltrert måte. Har sansen for din energi og evnen til å se glede i de små ting! Hærlig usminket også til tider - slik det er i det virkelige livet for folk flest!
    Riktig god jul og lykke til med kåringen!

    Hjertelig hilsen B.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.