torsdag 20. desember 2012

CHANEL, CHANEL...

De aller fineste Chanel-veskene, synes jeg, er dem med en liten vri. Jeg vet det høres rart ut, men for meg er ikke den klassiske Chanel-vesken det ultimate her i verden. Etter et svært dyrt impulskjøp i Paris for tre år siden, kjøpte jeg Chanel 2.55 med den originale låsen "the Mademoiselle Lock" og lenken uten fløyel. Den er jo det ypperste man kan komme i kategorien "klassisk", men det er liksom ikke helt meg...
Falt derimot for denne Chanel-vesken i rustrød/burgunder farge med små dusker. Vesken kommer  til høsten, men enn så lenge er jeg glad for at min Chanel 2.55 er nedbetalt, før jeg skal begi meg ut på nye Chanel-kjøp. Men å drømme er lov...
PS: Visste du forresten at "2.55" står for "februar 1955" - det var da Coco Chanel lanserte verdens mest berømte veske!

Bildet er lånt fra bloggen Manrepeller 

1 kommentar:

  1. Jeg er ingen stor Chanel-fan, men denne var fin. Forøvrig synes jeg buksene var enda finere. De skulle jeg likt å ha :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.