torsdag 27. desember 2012

GAVER

Jeg må jo vise dere noen av de kjempefine julegavene mine! Elsker å legge dem til en aldri så liten utstilling slik at jeg kan nyte synet av dem noen dager før det tas i bruk.
Her er nye tilskudd på smykkefronten: Armbånd med stjerne fra SuMisura, gullbelagt ring med rosa emalje fra Chloé, små øredobber med "nagler" fra Maria Black og i forgrunnen pleksiarmbånd med bolt fra Cooee.
Øredobber fra Lulu Frost fra mannen min (hehe... han har sjekket bloggen min)
Deilige mokkasin-tøfler fra Uggs (ugla i bakgrunnen er gammel, men passet inn, syntes jeg...)

 Fra kollegaer på jobben fikk jeg denne t-skjorten som de hadde laget selv med 100 "Instant Happiness"-punkter. Listen er skreddersydd til meg, og stemmer perfekt!
Fin-fint skjerf med pytonmønster fra Malene Birger
Og spot on-bøker og dvd'er!!
Tusen takk, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.