søndag 9. desember 2012

VERDENS BESTE JULEVERKSTED

Siste lys tennes før storinntrykket av 8 venninner, et hav av glitter, sakser, lim, papp, fjær, perler, silkebånd... you name it - skal innfinne seg rundt bordet for ÅRETS store happening: Juleverkstedet som aldri tar slutt!
Det hele starter med mye, god champagne i fine, gamle krystallglass..
Så er vi i gang!

Og her litt av produksjonen. Jeg lagde til og fra-lapper av utklipp fra magasiner som jeg "stylet" med fjær, smykker og glitter 

Dette blir til/fra lapp til mannen min. Prøvde meg på å flette hår, men det ble frynseeffekt i stedet... Jaja...


Anne kjørte stor engleproduksjon...
...søsteren min lager som vanlig verdens STØRSTE til/fra-"lapper": I år giga-store kors i tre!

Wanjas minimalistiske, 70-tallsinspirerte kort
.. mer champagne og mer stæsj...
Beates kreative blomster-rosetter med kjærlighet i midten 
Wanjas instabilde (jeg med fortøyningstauet til Elisabeth som rastahår). Synd og skam at jeg ikke fikk tatt bilde av Stinas fantastiske, supertrendy armbånd-produksjon, Lailas nydelige innpakningsprosjekter, Hilde og Torills... eh, var var det nå igjen?
Uansett: NÅ ER DET JUL!!!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.