fredag 7. desember 2012

UKAS TRENDTOPP

Min stemme på Trendtoppen denne uka går til disse tre fabulous women: ALEXA CHUNG - Jeg elsker sorte, enkle kjoler som har en tvist - og ikke blir for klassiske (les; kjedelige i mine øyne). Denne i silke (noen som vet hvor den kommer fra?), med lett a-form og volang er helt fantastisk! Perfekt cocktailkjole.
VICTORIA BECKHAM er og blir RÅ! Stilen og snittet er alltid skarp og tydelig. Ingen har bedre "sexy business"-stil enn henne. Da jeg var i Paris, var sayingen på solbrillefronten, at nå er det to solbrillemerker som virkelig gjelder og som er innovative: Victoria Beckham og Linda Farrow - verdt å merke seg.
MIRANDA KERR! Alt hun tar på seg er kult! Til hverdags, til fest, med barn, uten barn - alltid superkul! Solbrillene kan faktisk minne om Linda Farrow-briller, men er ikke 100% sikker. Uansett; hun er kjempefin! Gå inn på kk.no og stem på dine favoritter, du også. Det er masse inspirasjon å hente i antrekkene der!
Nå er det fredag - og jeg er snart klar for årets store juleverksted!
 
Foto: All Over Press


1 kommentar:

  1. Hei!
    Tror kjolen er fra Kenzo, syns jeg leste det et sted:) Ha en fin helg!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.