torsdag 27. september 2012

RAVE!

På 90-tallet BODDE jeg tights som hadde alle mulige mønstre: Leopard, blomster, psykedelisk, tropisk... fløyel og stretch. Og nå er det tilbake igjen! Så i går fant jeg frem batikk-tightsen fra Tiger of Sweden som jeg kjøpte i fjor, og som ble altfor lite brukt. Kjente umiddelbart at jeg kommer til å flytte inn i disse nå. 
 Hvis du vil hive deg på 90-talls "rave"-trenden, løper du til H&M NÅ, og kjøper enten disse tightsene eller kjolen under fra samme serie. Bildet har jeg lånt fra hippiehippiemilkshake - det er Jenny Skavlan som hadde den på seg på prelanseringen av motemagasinet Stylemag tidligere enne uken.
Kult, eller hva? Løp og kjøp, sier nå jeg!

Jeg har på meg tights fra Tiger, høye støvletter fra Kurt Geiger, veske fra Burberry, fjærsmykke fra lokal designer i LA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.