tirsdag 18. september 2012

Behind DAGBLADET

Hadde nylig besøk av Dagbladet, som ville vite hva min favoritt-ting er. Jeg gikk i tenkeboksen og kom ut med den skremmende erkjennelsen at det er svært FÅ ting jeg virkelig er knyttet til. nesten ingen, faktisk. Litt trist, kanskje, men sånn er det. Jeg kvitter meg gladelig med ting&tang hvis det blir for mye, og eier ikke snev av samlemani. MEN, det er selvsagt NOE jeg ville redde ut først hvis det brant - og det får du vite i Dagbladet i morgen...

2 kommentarer:

  1. Hei,

    Jeg oppdaget akkurat bloggen din og syntes at den er super fin og inspirerende:) Hvor er bildet av hesten fra? Det var helt fantastisk!! :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre :) Maleriet er helt, helt fantastisk og ett av mine kjæreste eiendeler. Det er malt av Liv Heier som lager helt utrolige bilder, synes jeg. Liv holder til i Oslo.

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.