søndag 9. september 2012

BURGUNDY BAGS

Har blitt skikkelig forkjøla og ligger langflat i dag. Og hva er vel bedre enn å drømme seg litt bort mens  feberen raser. Som alle har fått med seg er burgunder den store fargen i høst, og jeg elsker den - på negler, sko og klær. Fargen er utrolig vakker mot både svart, grått, mørkeblått og mye, mye mer. Sofistikert, og klassisk! "Polly"-vesken i semsket skinn fra Balenciaga er bare "to die for"- elsker absolutt alt modellen har på seg - hele stilen på dette bildet! Fra mytheresa.com
Men vakker er også "Falabella"-vesken til Stella McCartney. Fås bl.a. på netaporter.com

Nyt søndagen - helst ikke fra sykesengen, som meg...



2 kommentarer:

  1. Den vesken, i den fargen... ❤❤❤. -Men, du kan jo ikke være syk nå!! Stakkars deg...-God bedring!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet, men det har gått en liten farsott i heimen. Riktignok varer den bare 24 timer, så jeg er ved godt mot. I morgen er jeg FRISK! Og ja, Balenciagaen er fantastisk. On top of my list... og sikkert på din også :)))

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.