torsdag 25. april 2013

KK LIVING INSPO

Håper alle der hjemme har fått med seg at det er nytt KK Living i salg nå! Siden jeg holder på med omdekorering (redec, som jeg kaller det) der hjemme, må jeg bare innrømme at den kommer til å bli  sterkt påvirket av mitt eget, herværende magasin (som forøvrig er nominert til ÅRETS NYSKAPNING!!!!)
I KK Living dyrker vi en fusionstil hvor kontrastene mellom moderne og vintage er tydelige, og har tatt et laaaangt skritt videre fra den romantiske shabby chic-stilen. 

Her ser dere to av mine favorittbilder i utgaven som er ute nå. Jeg blir i alle fall SUPERINSPIRERT! Håper du blir det også!

OK, nå bærer du ut i sola og følgende treningsprogram skal gjennomføres (hold dere fast!):
Løping intervall. Bootcamp. Sirkeltrening - og Bungee til slutt. Trodde ikke det var mulig med fire økter på en dag, men jeg lover; det er helt klart mulig her nede for absolutt alle! Skulle ønske ALLE kunne oppleve dette!
Men uansett, ha en nydelig dag der du er!

Foto: Sara Svenningrud     Styrling: Marie Olsson Nylander for KK Living



1 kommentar:

  1. Synes KK living er kjempe bra, og er nå fast på handlelista mi!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.