søndag 28. april 2013

BORDET og MÅLTIDET ER HELLIG!

Jeg har jo solgt nesten alt jeg har der hjemme, så huset er temmelig tomt. Men vi trenger jo nye (og gamle) møbler inn. Og spisestuebordet er viktig! Jeg er nemlig utrolig opptatt av felles måltider. Det er hellig for meg - intet mindre. Har vanvittig lyst på et rustikt gammelt med masse sjel, og så kombinere det med moderne stoler. Her ser dere to fantastiske bord jeg blir inspirert av
Foto: KK Living/Europapress
Og dette!
Ønsker alle sammen en rikgtig god søndag. Lag et deilig måltid i dag og samle så mange du klarer rundt et vakkert bord. Det ville jeg gjort. Men jeg er som kjent fortsatt i Tyrkia og trener. Ikke så verst det heller, kan jeg melde!
Styling: Marie Olsson Nylander Foto: Sara Svenningrud for KK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.