tirsdag 30. april 2013

HEAVEN!

Oppholdet her på KKs Treningscamp i Tyrkia nærmer seg slutten, og jeg må bare si at jeg har jo ikke lyst til å reise hjem! (ringte mannen min i natt, men det var ikke særlig populært at jeg ble igjen, gitt)

Vel, jeg skal være fornøyd med å ha fått ti dager her i paradis! Og jeg unner altså ALLE å oppleve dette. Bare det å kunne tenke på én ting; nemlig å bygge opp seg selv, formen, energien, styrken - og brunfargen! Spise den beste, sunneste og rene maten! Trene med de beste og mest superinspirerende trenerne! Svømme i havet, sole seg ved poolen! Være sosial med de beste damene! Det er faktisk ikke mulig å reise herfra uten å ha maks energi i kropp og sjel, gode tanker i hodet og hjertet  - óg strammere mage! BONUS!
Gleder meg til neste år allerede!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.