lørdag 13. april 2013

GRÅTT & HVITT

Min bevegelsesradius er ganske snever denne uken, så i dag vil jeg vise dere den fine gulvfargen min. Takket være min gode venn og kollega gjennom flere år, interiørstylist Birgitta Roald, som tipset meg, er jeg fremdeles superfornøyd med mine lyse, lyse grå gulv mot de hvite veggene.
Tror det er andre eller tredje gangen de er malt i denne fargen, og jeg vil sannsynligvis aldri ha noe annet. Gulvet er fra 1860 (ja, det er sant!), så overse sprekkene mellom planken. Jeg for min del synes det er sjarmerende.
Tror det var derfor jeg også falt pladask for dette armbåndt fra Hermés tidligere i vinter: Lys grått mot hvitt...
Her er den: S 2000-N. Grått mot hvott, altså. Dagens inspo for min del. Hope you like it, too!
PS: Her ser dere armbåndet i bruk. Ha en fortsatt nydelig helg!



7 kommentarer:

  1. Hei på deg og god bedring:)
    Uff, litt av et kutt du fikk deg..
    Du har et bilde i siste kk av et Acne skjerf. Bills square Scarf. Hvor kan jeg få kjøpt det? Var så fiint:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Send meg mailadressen din, kanskje du kan kjøpe mitt:) Tror det er utsolgt på nettet i hvertfall...

      Slett
  2. Har sendt deg en mail og mailadr min:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmmm... har ikke mottatt mail. Er du sikker på at du har skrevet mailadressen rikitg?
      gjyrihelen@gmail.com

      Slett
    2. Har sendt det på nytt. Håper du får den nå:)

      Slett
    3. Niks - ingen Mail. Prøv:
      ghw@kk.no

      Slett
    4. Ok, prøver denne:)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.