søndag 14. april 2013

FEELGOOD for alle penga!

KK Dagen fredag 19. april nærmer seg med stormskritt! Og jeg kan fortelle at det første jeg tenkte på da jeg falt og slo hodet var: "Å NEIIII, nå kommer jeg meg ikke på beina til jeg skal på scenen!"
Det gledelige er: Blåveisene er på full retrett, kuttet i panna er riktignok på plass men det viktigste av alt: Hodet og nakken er 95 % bra - takket være, min kjære Id, venn og massøse, for fantastisk behandling!

I morgen er det tilbake på jobb, og kan ikke få sagt hvor glad jeg er for det!!
Så folkens, jeg håper inderlig vi ses fredag kl 9.00 i Folketeatret til tidenes KNALLPROGRAM!! Etter det jeg vet, er det fremdeles noen billetter igjen, så hiv deg med - her!

TIPS: Ta det opp med arbeidsgiveren din; denne dagen bør de faktisk unne deg - bedre påfyll og inspirasjon skal en sjef lete lenge etter for sine ansatte! Vet om flere sjefer som gjør det..

PS: Her ser dere en flik av antrekket jeg skal ha på meg. Men det blir ikke jeans og t-skjorte, atlså! Følg med - også på Instagram @werpvintage


1 kommentar:

  1. Hei:)
    Prøver på å nå deg litt raskt. Likte så godt det Acne skjerfet du viste i ukas kk. Hvor kan jeg få kjøpt det?

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.