søndag 19. august 2012

Summer love!


Litt vemodig... men sommerferien 2012 avsluttes herved - dog på aller beste vis med god mat, sol, vannski (ja, jeg kom opp til slutt), masse energi, optimisme og takknemlighet langt inn i sjelen! En sommer av de sjeldne for min del. Jeg har dyrket det jeg elsker mest av alt, nemlig familien min, venner, kunst, lesing, god mat og vin, bo utendørs 24/7 - og litt shopping (hehe). Alt fra simpel living og teltliv på Costa Brava-kysten til luksus "girls week" i New York / Long Island og fin-fine opphold i Kragerø, Sverige og Husøy med familie og gjengen av gamle, gode venner!
Nå skal jeg tilbake til jobben jeg elsker; nemlig å lage FIIIIINE blader! Og med to nye plagg fra høst- kolleksjonen til Isabel Marant (olivengrønn bluse) og Alexander Wang (skinnskjørt) - kjøpt i New York. Da kan hverdagen begynne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.