tirsdag 14. august 2012

Dog beauties!

La meg si det med én gang: Jeg elsker katter fremfor hunder! Jeg er rett og slett en katteelsker som lever under stadig press fra resten av familien som ønsker seg hund. NÅ!
Så da venninnen min under the Hamptons-oppholdet viste meg disse bildene som "dog walker'en" hennes hadde tatt under en "hike" med bunten av hunder han tar ut på tur to ganger i uken, ble jeg faktisk superfascinert! Hallo, har dere sett noe så nydelig?? 
Etter en "hike" (langtur) som dette er Jasper (dalmatineren til høyre i bildet) verdens lykkeligste! Og da Gry spurte the dog walker, Gabriel, hvordan han i himmelens navn klarte å få hundene til å stille opp på disse bildene, svarte han bare: "RESPECT! It´s all about respect!!"
Litt kuriøst, likevel, at en dog walker i USA tjener vesentlig mer enn en lærer i Norge. Hmmmm...
Regnestykket er $40 pr. hike x 10 hunder i snitt x 5 ganger pr. uke x 48 uker pr år + daglige "park visits for $25 pr stk... Gabriel er verdt det - det er jeg helt sikker på, men det er også lærere i Norge, eller hur!

2 kommentarer:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.