søndag 26. august 2012

MOTHER NATURE

Hva hadde livet vært uten kontraster? Elsker livet på høye hæler i byen men på den annen side, er det ute i naturen jeg VIRKELIG puster ut. Det er en grunn til at jeg velger å bo utendørs store deler av sommerferien... Vel, i helgen har vi vært hjemme på gården til broren min. Kornåkre, fjell og skog på alle kanter. AH! Her er familien på vei ned i skogen for å finne kantareller. Og for et eventyr som ventet oss der...
Sjekk dette! Skogens gull "all over the place"

Her er fangsten. Og jammen møtte vi ikke elgen også (15 meter unna)
Mannen min er ingeniør, og det er vel forklaringen på denne installasjonen for å tørke kantarellene... Neste helg skal jeg lage min svigerinne, Stinas fantastiske forrett: Stor, smørstekt loffskive med et "hav" av finhakket, smørstekte KANTARELLER iblandet finhakket kruspersille. Mmmmmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.