fredag 24. august 2012

CARTIER♥LOVE♥ELEPHANTS



Dagens inspirasjon og pustehull var for meg disse fire, fantastiske minuttene av Cartier sin episke promo-film! Jeg hadde selvsagt ikke takket nei til Cartiers superhotte LOVE-bracelet, men akk, det er langt utenom rekkevidde nå. I mellomtiden drømte jeg meg fullstendig bort i denne EVENTYRLIGE, FANTASTISKE filmen som i seg selv er et stykke KUNST!
Klarte ikke dy meg, men måtte stoppe filmen da denne elefanten kom traskende... minte meg akutt på elefantene i mitt yndlings-Salvador Dalí-bilde...
SE! Fortaper meg helt i dette jeg...
Og her er smykket. En KLASSIKER!
Da er det helg, folkens! Håper virkelig du unner deg fire minutters eventyr, du også!!
Peace & LOVE fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.