søndag 4. mars 2012

Ski out - ski in!

Siste krampetrekning i skisporet i dag: Vestmarsksetra - Mikkelsbunn med den gode, gale, gamle vennegjengen fra barndom, studietid og jobb. Vi snakker fire venninner + en bestevenn gjennom "hundre" år - med menn, barn og hund! Her er jeg flankert av to av dem: Alexis til venstre, en vaskekte gresk-norsk bastard og Carl-Jørgen, min studiekamerat gjennom syv år på Blindern - verdens beste "venninne" i en (fantastisk) herrekropp!!!

 Vi snakker 16 pers i følge - inkl barn, hund og en sørlending...


Pølser, Kvikk Lunsj, bål og grill må til!

Smask!

Birkebeineren i flokken var ikke til å rikke fra smøringen....

Jada! Her er min mine trofaste, lojale venninner: Fire svært forskjellige personligheter som likevel har MASSE til felles! Torill (til høyre for meg) har jeg bodd i kollektiv med i flere år, reist rundt i verden og slitt lesesalen på Blindern med. Hilde, som jeg møtte på reiselederskolen til Tjæreborg, studerte med og havnet i samme bransje med - min høyre hånd i ett og alt! Og Wanja Werp! Samme etternavn, i slekt, samme gårdsoppvekst, barndomsvenninner. Hun, en eksotisk indianer - jeg, en fake blondine...

Fashionable nails på skitur matching selvstrikket skjerf! Very nice!!!

Hello, sexy men of the (fire)woods!!!



... og skituren endte med deilig middag - og nødvendig rødvin til slutt!!

4 kommentarer:

  1. En fantastisk dag, intet mindre!! Og endelig fikk Pål Gunnar Mikkelsplass litt action inn på tunet. Det er ikke hver dag de ser en vedposering der inne, tenker jeg :)
    Klem Hiawatha

    SvarSlett
  2. Takk for at du deler, Gjyri! Så koselig, blir i godt humør av å lese!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.