torsdag 8. mars 2012

Marni-bonanza!!!

Jeg kjøpte mine første - og til nå, de eneste - Marni-sko for snart syv år siden, lukket øynene og tok et skikkelig dypdykk lommeboka. Tiden har vist at skoene var verdt pengene. Jeg stod derfor gladelig i laaaaang kø på H&M tidligere i dag for å skaffe meg mer Marni - denne gang til spotpris! 

Men let's face it: Marni er litt sært. Du skal like crazy-crazy mønster, for å si det sånn - gjerne i kombinasjon. Og det gjør jeg! Marni er kunstnerisk, artistisk, eksentrisk - men KUUULT og ... 

 ... med verdens beste snitt - særlig for de av oss som trenger å skjule mage og overarmer samtidig som vi vil vise ben. Typisk 40+-problemstilling....



Så var det tilbehøret da: Vi snakker STORT, iøynefallende, fantastisk og som GARANTERT vil piffe opp ethvert minimalistisk antrekk (altså ikke Marni...). Som jeg pleier å si: Det passer PERFEKT til slitte jeans og t-skjorte! God shopping!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.