torsdag 15. mars 2012

Cover-jobbing!

I KK lager vi over 70 glossy forsider i året hvor det ligger myyyye arbeid bak hver og én av dem. Og noen forsider liker vi (som dere) selvsagt bedre enn andre. Sånn er det bare. Denne forsiden kommer i salg fredag, og jeg har hatt den liggende på pulten en ukes tid. Konstaterer at jeg ELSKER den!!!  Det er noe med blikket, følelsen, fargene, leppestiften, looken... Forsiden er rett og slett til å spise opp, spør du meg (ok, jeg er subjektiv, men de som jobber med meg vet at jeg er en hard kritiker på egne og KKs vegne...). Art Director, Linda, har som vanlig gjort en strålende jobb og det er ingenting jeg liker bedre enn å sitte ved siden av henne å drodle fargekombinasjoner! Inspirasjonen denne gang er hentet fra Pantones pastellverden og Kählers poselen!

Mano-kopper fra Kähler!

Fiducia-blomstervasen fra Kähler!

Pantones pasteller!

- og her som kopper

Håper du også liker forsiden vår!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.