torsdag 1. mars 2012

Dorthe!


Ingen klarer å være så glamorøs i slitne raggsokker som Dorthe Skappel! Jeg er virkelig fan av henne! Kanskje er det fordi jeg har fulgt henne på tv-skjermen siden hun startet som programleder på 90-tallet. Kanskje er det fordi jeg liker stilen hennes. Definitivt fordi jeg har lyst på absolutt ALLE smykkene hennes (er selv "storkunde" hos søsteren hennes, smykkedesigner Ingeborg Riseng), og heeelt klart fordi hun - som jeg - ELSKER campinglivet ved havet om sommeren, har jeg lest...
En stor nyhet både på radioen og i Dagbladet i dag var: "Dorthe Skappel om botoxbruk og skjønnhetspress: Jeg vil ikke forfalle". Stor førsteside i Dagbladet. Oj, tenkte jeg! Modig, modig - Dorthe står frem som "heavy user" av botox. Men i det hyggelige intervjuet inni torsdags-bilaget viser det seg at hun har testet botox på sinnarynken én gang, og hun sier:  "Jenter jeg kjenner har tatt botox flere ganger, og de ser jo helt annerledes ut... Jeg vil heller være skrukkete fra tærne og opp når jeg blir gammel, og ha personligheten min i behold". Nådeløs tabloid førsteside-journalistikk i dag, altså. Stakkars Dorthe. Heia Dorthe!

Hallo, sjekk så fantastisk hun ser ut! Og skoene, Dorthe, hvor er de fra??

Faksimiler fra "God torsdag!", bilag til dagbladet 1. mars 2012

7 kommentarer:

  1. Vet du, leste nettopp VGs førsteside (og ikke saken inni) - og er glad jeg fikk korrigert inntrykket på bloggen din! Heier på ansvarlig journalistikk, man berører da menneskers liv!

    SvarSlett
  2. Ja, den førstesiden var for drøy! Viktig m korrigering..

    SvarSlett
  3. Men skoene? Hvor er de fra, det var det første jeg tenkte på?

    SvarSlett
  4. Enig! Dette var for drøyt. Håper flere leser hele intervjuet så inntrykket balanseres. Uansett; hun er en strålende dame, og så får vi håpe noen gir oss svar på hvor skoene kommer fra...

    SvarSlett
  5. Hurra,hurra,hurra,jeg ble så glad!!!! Ble virkelig både rørt og takknemlig for dine varme, gode ord. Sånn skal det være mellom jenter. Vi skal støtte og backe hverandre opp.
    Skoene ble kjøpt i London i fjor og er helt fantastiske. Ikke var de dyre heller, men borte forlengst selvfølgelig. Jeg elsker sko og samler dem som smykker. Ekstra morsomt når man gjør et kupp som disse herlige blå og lilla litt 70-talls inspirerte.
    Morsomt å lese bloggen din.
    Stor klem
    Dorthe

    SvarSlett
    Svar
    1. Dorthe, kan jeg få spørre hvor den nydelige genseren din er fra? Loves it:)
      Mvh
      Camilla

      Slett
  6. Tuuuusen takk, Dorthe, for svar! Ok, de fantastiske skoene er en saga blott for oss andre, men jeg er sikker på at flere av oss vil inspireres videre av deg, stilen og åpenheten din. Stå på! Det neste vi må utveksle er camping-erfaringer! Vi er jo seniorer på området begge to når det gjelder hippie-glam-camping. Ha en fortsatt fin helg - gleder meg til det nye programmet ditt! klem gh

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.