søndag 9. juni 2013

TATTOO ON THE GO

Det nærmeste jeg kommer en tatovering er nok denne kjolen her: En god, gammel årgang JEAN PAUL GAULTIER!
 Kjolen har fulgt meg i så mange år, at jeg kan ikke huske hvor mange... Gaultier var visstnok inspirret av tatoveringer da han tegnet mønsteret, og en wild guess fra min side, er at aborigiene, de australske urinnvånerne, er inspirasjonskilden hans. De har uendelig mange vakre tatoveringer i denne sjangeren. Etter å ha studert dem nærmere, kunne jeg muligens ha vurdert noen av dem, men foreløpig blir det med denne tatoveringen. Greit med noe som henger i skapet, og som jeg kan ta frem når jeg er i humør til det. Hva synes du om tatoveringer?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.