tirsdag 11. juni 2013

GÅ FOR TIDLØST!

Som dere vet ELSKER jeg hvite smokingskjorter! Her er mitt første Ann Demeulemeester-plagg, kjøpt på oppfordring av min tidligere, gode kollega i ELLE, Vanessa Rudjord (nå sjefredatør i Costume). Vanessa har utrolig stilsikker og tidløs smak, hun lever seg entusiastisk inn i folks stil og sprer mer enn gjerne om seg med gode kjøpetips. En dag kom hun løpende tilbake fra lunsjen og sa til meg at "du bare MÅÅÅÅ kjøpe blusen i vinduet hos Ma - det står DITT navnet skrevet på den". Man kimser bare ikke av Vanessas tips, sånn er det. Blusen ble selvsagt min (hun lånte den utallige ganger) og jeg elsker den fortsatt! Takk, Vanessa, fint med alt som varer år etter år!
... og her, min favoritt-hårdott om dagen. Enkel, behagelig og en fin blandings av oppsatt og utslått hår. Perfekt, spør du meg!

Antrekk: Jeans/MiH, smokingvest/Stella McCartney, veske/Celine, solbriller/RetroSuperFuture, sandaler/Alexander Wang, øredobber/Lulu Frost


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.