mandag 10. juni 2013

SOL UTE, SOL INNE

Sola skinner her i Oslo i dag, og vi feirer nytt nummer av Norges fineste interiørblad som er i salg i dag! 

Joda, jeg er så klart inhabil, men jeg føler virkelig jeg har dere med meg når jeg sier det - rett og slett fordi bladet har seilt opp i teten av norske interiørblader på rekordtid! Og det er så fantastisk moro!
I denne utgaven treffer dere blant annet min gode øynabo, Gunn Kvalsvik fra Sunnmøre, som har slått seg ned med familien i verdens fineste funkishus på Ulvøya i Oslo. Her bor de i en herlig miks med norsk furuskog utenfor stuevinduene, klassisk nordisk design inne og med full Middelhavstemning på terrassen
Stolen "Remember" er fra B&B Italia/Expo Nova. Ja takk!
Det gode liv for sønnen August
Ah!!
Gunn er redaktør og lesehest av dimensjoner. Hun har stort sett alle typer bøker på radaren, og boktipsene sitter løst. Her er bare et lite utvalg av bøkene hennes
Elsker kontrasten mellom de små, turkise gulvflisene, og de store svarte veggflisene.

Se enda flere bilder fra det fine funkishjemmet i nyeste KK Living. Løp og kjøp - håper du liker det!

Foto: Yvonne Wilhelmsen Styling: Tone Kroken for KK Living


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.