torsdag 6. juni 2013

LAST WEEK


Dere har "møtt" en del av venninnenne mine i det siste, så her kommer én til: Ta godt i mot, LAILA MADSÖ! Vi ble kjent for snart ti år siden; gjennom at jeg ansatte henne som journalist i magasinet Red, hvis noen husker det.
Laila kom fra TV2 og mange år i USA. Hun feide inn i redaksjonslokalene med en viss amerikansk aura, husker jeg. Alltid med et stort, hvitt smil, alltid med et konsekvent positivt blikk på livet og best av alt; hun aner ikke hva Janteloven er! Det er derfor umulig å ikke bli glad i henne.
Så skiltes våre jobbveier, og nå er vi kollegaer igjen i samme firma. Hun i HENNE, jeg i KK. Og her er vi åpningen av THE ROOF, takterrassen på hotel The Thief i forrige uke. Moro!

Antrekk: Sigarettbukser fra Acne, pumps fra Alexander Wang og Silkebluse fra Iris&Ink (ja, jeg kjøpte den, og angrer ikke.. hehe). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.