torsdag 28. mars 2013

VINTAGE-MORO

SMYKKENE er klare!
Byen er tilbakelagt og vi har innstallert oss på Werp-gården med katter, barn, deilig mat, mye påskegodt nydelig champagne - og et lass fullt av fin-fine vintagemøbler, ting, tang, smykker og litt klær som skal seges påskeaften. Ikke nok med det, langfredag fyller tvillingene mine 13 år, og da det blir stor familiemiddag! Ikke tid til å lese påskekrim, med andre ord. Flaks at jeg ikke liker å sitte stille!
Prestasjonsangsten og nervene er i ferd med å bli høye som hus etter å oppdage at det har blitt stort oppslag i lokal avisen, og -
... at NRK Buskerud dukket opp for å lage radioreportasje. Men det ble fint, da!
Her er datteren min til venstre og Tina i ferd med å tegne gigaplakater som skal stå langs veien...
... og smykkene (noen av dem) nypussede og sirlig hengt opp på drivved fra hagen. Vil så gjerne at det skal bli fiiiint!

Håper jeg møter noen av dere, da, og at tingene mine kommer i gode, nye hender. Uansett får dere bære over med meg at dette markedet tar mye fokus nå. Men som dere skjønner har det antatt liiiitt større dimensjoner enn jeg ført hadde tenkt. Iiiiik....

Ha en nydelig skjærtorsdag og NYYYT påsken!
PS: Husk å følge meg på Instagram: @werpvintage



4 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg må ta med mamma på en liten påsketur til Werp påskeaften. Spennende!!God påske!!

    SvarSlett
  2. Hei når på lørdag er det...... nam nam champanie men hva er godt???

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.