lørdag 16. mars 2013

UKAS JOBBANTREKK


Befinner meg for øyeblikket på Vestlia Resort på GEILO. Anledningen er rett og slett at jobben til mannen min har invitert alle sine ansatte med ektefeller og barn på en hel weekend her oppe. For en luksus! Og sjelden vare i arbeidslivet i disse tider, vil jeg si. 
Vel, jeg storkoser meg og nyter hvert sekund. Og her kommer som vanlig det ukentlige blogginnlegget "Ukas jobbantrekk" til dere, fine leserne mine!

MANDAG startet "helsvart" med kombinasjonen skinn/jeans (Helmut Lang), silke (Filippa K) og ull (Zara). Veske fra Givenchy og stiletter fra Ilse Jacobsen. Her er jeg på HABITAT og titter på sofaer. Huset står fortsatt litt på hodet i oppussing og i esker...
TIRSDAG ble derimot helhvit med en dæsj grått. Bukser fra Acne, genser fra Whyred, skjerf fra Gucci og boots fra Isabel Marant
Gjør klart for WerpVintage-loppemarked på gården hjemme påskeaften (kom hvis du er i nærheten!!!) - har et loft fullt av ting og møbler jeg ikke har oversikt over, men som skal tømmes. Vurderer å selge lampene i bakgrunnen også - skal, skal ikke?
Bukser fra Rag&Bone, bluse/Munthe plus Simonsen, cardigan/Acne

Checking on Instagram før middag. Øredobber/Shourouk, t-skjorte/5 Preview, blazer/Marant.
I snøeventyret på Geilo: Skinnbukser/Helmut Lang, genser/Zara, Uggs og solbriller/The Row.
Helgen er fortsatt ung - nyt den!!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.