lørdag 2. mars 2013

NYE BLONDER og litt til...


Kom over en bitteliten, fantastisk butikk i Kronprindsensgade hvor en superkul, eldre dame (assistenten hennes til høyre) satt og sydde de mest utrolige klær! Jeg har lenge lett etter den perfekte blondekjolen (for min figur) - det vil si med lange ermer, passe lengde (over kneet) og høy, viktoriansk hals. Den kjolen fant jeg her, men damen skal sy den på nytt etter mine mål. LYKKE!

Jeg vil ha den hakket kortere, ermene litt videre og livet senket. Den kommer i posten om ti dager!
Rakk innom interiørbutikken RUE VERTE, og der får man jo bare lyst på ALT! Falt for denne lampen fra OCHRE, men den får bli med drømmen
Så er det jo ingen problem å gå litt bananas på Kastrup Lufthavn, da - særlig ikke på lønningsdagen! Trengte desperat nye dufter, og falt pladask for Dolce & Gabbanas "The One" og klassikeren "Mademoselle" fra Chanel. Mmmmmm!

Prikken over i'en ble likevel dette HERMÈS-armbåndet i splitter ny fargekombinasjon: lys grått og hvitt. ELSKER DET!!

Husk å følge meg på Instagram: @werpvintage

3 kommentarer:

  1. Det armbåndet var fint ja!! Er det noe å spare på å kjøpe på Kastrup fremfor i Oslo? Har sååå lyst på!

    SvarSlett
    Svar
    1. hei Solveig, Det vet jeg jammen ikke. Jeg betalte DKK 4.500,- på Kastrup...

      Slett
  2. Adoreable blondekjole! Flott dame! Stilig lampe! Nydelige dufter! Nice armbånd! Lucky you!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.