søndag 24. mars 2013

UKAS JOBBANTREKK


Og nå: Ukas jobbantrekk!
Rett før spennende møte med Aller Medias nyoppkjøpte eventselskap, Nova Vista - iført jeansskjorte (Acne), skinnbukser (Alice & Olivia) og frynseboots (Isabel Marant)
Hjemme. Gammel, gammel "Missoni-look-alike-"kjole av ukjent merke, skjerf (Isabel Marant) og flate skinnstøvletter fra Frye
Og det var kaldt, ja! Dagens Stockfleth's-kaffe. Smokingbukser i ull fra Stella McCartney, silkebluse fra Filippa K, bikerjakke fra Ba&Sh og fantastiske "Billy"-veske fra Jerome Dreyfuss.

Mine Mexicana-boots er en fest, men egentlig ikke passende for vinterkulda. Skinnbukser fra Alice & Olivia, hvit skjorte og kremhvit strikk fra Acne


Oj, jeg har visst "bodd" i Alice & Olivia-buksene denne uka... Favorittbluse fra Helmut Lang fra i fjor og armbånd fra Hermés. Blir mer og mer happy for "forrige-sesong-og-last-year"- klærne mine! Ingen grunn til å bli trendslave!



3 kommentarer:

  1. Hei

    Er på jakt etter nye svarte "blanke "skinnbukser som sitter etter. Har en semsket variant fra helmut lang og elsker dem. Alice og Olivia så fine ut. Hva anbefaler du, et par av dem eller helmut lang i blank versjon. Hvor selger de forresten Alice og Olivia ?
    God påske !

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj, vanskelig spørsmål jeg elsker begge to! Helmut Lang har lengre ben og funker mer som en legging/tights hvor jeg i hvert fall føler jeg trenger noe langt over. Alice&Olivia har glidelås foran som gjør den mer rocka og hvor jeg kan også ha en kortere topp over. Begge har en smal strikk i livet, og det er helt nødvendig så de ikke siger, synes jeg. Helmut er et safe og klassisk valg, Alice mer rocka... Jeg kjøpte mine hos Hassan & Den Dama på Frogner. Lykke til! :))

      Slett
  2. Inspirerende som alltid!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.