lørdag 4. mai 2013

SUPERSEXY VINTAGE!

Kom over disse fantastiske bildene av supermodell Edita Vilkeviciute fra Lithauen, fotografert av mesterfotograf Patrick Demarchelier for spanske VOGUE. Jeg bare elsker looken og følelsen i disse bildene! En fantastisk blanding av luksus, vintage, rocka og bohem - min favorittstil i et nøttesskall. Her tolket på beste vis!
Blir jo aldri lei blonder, store smykker og skinny jeans, da...
Se hvor mye den lille touchen av leopard og fuskpelskrage gjør til antrekket...
Og hvis jeg fisker frem den gamle spanskkunnskapen min, står det noe sånt som "Aldri har klær og smykker fra tidligere tiår vært så kule: Blonder, silke og skinn er nøkler (nøkkelingredienser) i en look som spiller alt sammen i en miks"... 
LOVE THE HAIR!!!!
Og her er Edita igjen! Mannen bak kamera er fremdeles Patrick Demarchelier, bladet er kinesiske VOGUE og stilen er romantiske, sexy rysjer i kombo med stramme striper. Oj, så fint dette også...

Jeg bodde i nøyaktig sånne tights og store hvite skjorter på 90-tallet, men hvor er alt sammen nå?
Dagens fotoinspo til deg. Håper du likte det og falt litt i staver, du også !!
PS: Selger lamper i dag. Sjekk dem her! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.