fredag 31. mai 2013

MAKEUP-MAGIC


Jeg er skikkelig elendig til å legge makeup! Får det rett og slett ikke til. Derfor er det en sann glede å få en proff til fikse den biten ved fotoopptak. Alle burde egentlig unne seg innimellom den lille luksusen det er å få noen til å skape "magic" med makeupkostene (derfor skal du bli med på KK Dagen ... der får hvem som vil gratis makeup i pausene av superproffe makeupartister).

Nok en gang var det Sissel Fylling som hjalp meg ut av krisen. Nå får du snart tipsene hennes i KK.
Ha en nydelig helg!!

Antrekk: jeans/Fuga Jeans, stripete tee/Arnie Says, vattert jakke med leopardprint/Rika

3 kommentarer:

  1. Åhhhhhh den jakken er så fin. Fikk aldri tal i den og angrer hver gang jeg ser en. Fantastisk kult med striper inni . Gi en lyd hvis du noen gang får lyst til å selge den . Riktig god helg . Gleder meg over bloggen din hver dag !

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjempe, kjemephyggelig å høre, Beate!! Ja, jeg vet, Rika-jakken er et kjøp jeg gjorde for snart fem år siden, og jeg angrer ikke et sekund. Bruker den ikke så ofte, men hver gang jeg tar den frem, er den liksom helt rikitg, om du skjønner. Har en Rika-kjole med samme mønster som også er blitt en klassiker i garderoben. Venninnen min kjøpte samme jakke samtidig som meg, og jeg innbiller meg at hun sjelden bruker sin. Kan jo høre med henne om hun vil selge sin...:)

      Slett
    2. Ja , takk - spør gjerne :)) . Vil hun ikke ha den skal den få et godt hjem hos meg . Jeg har også kjolen . Den er en vinner - ALLTID. Det er noe med mønsteret og fargekombinasjonen som er litt uvanlig . God søndag !

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.