lørdag 11. mai 2013

ESPIRITÚ SANTO

I dag skal Johannes (9) motta sin første kommunion (ja, jeg er katolikk). Så før det hele braker løs, gir jeg dere en kjapp sniktitt på ett av bordene som er ferdig dekket med krystall, blåveis (fra egen hage) og lys. Champagnen står på kjøl og maten kommer "flybåren" fra min gode venn Carl-Jørgens eminente catering business, confusion.no (kan varmt anbefales!)
Her ser dere menyen - komponert av Carl-Jørgen og meg en sen kveld i forrige uke. Vi hadde det mye moro med titlene, for å si det sånn. Snille faddere, som dere ser også... 

PS: Beklager lite oppdatering på bloggen, men for de av dere som følger @werpvintage på Instagram, så vet dere at jeg har vært i Berlin. Hadde ikke med meg mac, og liker ikke å blogge via telefon, så slik ble det. Men nå er jeg jeg altså hjemme igjen...

PS II: Lykke til alle som løper Holmenkollstafetten i dag! Må innrømme at det kribler i løpebeina her i gården - særlig etter at Mykje Meir-Yngvar ringte meg i går for å spørre om jeg ville løpe på laget til Aktiv mot kreft sammen med Bjørn Dæhlie og Marit Bjørgen... Ah, så moro det hadde vært! Men nå blir det altså sakrale øvelser i stedet. Fint det også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.