tirsdag 6. november 2012

BLI LYS!


Mørketiden her i landet er, må jeg innrømme, en hard prøvelse for en som ikke får nok av sol, lys og varme. Derfor er det alltid en stor, ekte og SANN GLEDE når den første snøen faller ned i store flak fra himmelen, og lyser opp både landskap og humør! Og slik så det ut da jeg kom hjem i dag - hvitt overalt og med kattene Saga og Colosseum sittende som to sfinxer foran døren. Takk! Fred og ro i sinnet...
Og for de av dere som husker bloggposten min fra i sommer hvor jeg slepte med meg et digert drivved fra sjøen som skulle bli lampefot - vel, her er den!! La deg for guds skyld bare inspirere til å gjøre det samme - jeg for min del vil helst ha hagen full! Vi trenger alt lys vi kan få, gjør vi ikke?

4 kommentarer:

  1. Om å gjøre å få til så "mykje lys og mykje varme" som mulig nå i mørketiden, ja :) Utrolig stilig med den lampen!! Elsker drivved, og herlig se at det ikke bare er meg som drasser med seg ting og tang fra naturens skattkammer for å skape noe eget. Ha det godt.
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elisabeth!
      Enig. Ting fra naturen er det aller vakreste, og ja, det er også aller morsomt å lage tingene selv:)

      Slett
  2. Kjempekult! Fikk lyst til å prøve selv med en lignende skjerm jeg har. MEN - går det greit å bruke elektrisk lys ute i snø og regn når skjermen ikke er tett?
    Takk for en kjempefin blogg! Hilsen Hanne :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hanne!
      Det du trenger (ifølge mannen min) er en vanntett pæreholder og en gummiledning for utebruk. Jeg har hatt lamper hengene ute i årevis i all slags vær, uten problem. :)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.