onsdag 30. mai 2012

MAI-MORO!

MEDIEPRISER! Mai har vært en sosial og begivenhetsrik måned med mange feiringer - og den er ennå ikke over...

Her blir jeg og sjefredaktør i Allers, Elisabeth, feiret av toppsjef Roger Hansen i Aller Media. Masse bobler,  marsipankake og go'ord - stor stas!
16. MAI!  Stor, celeber bondefest hos Gunhild og Petter Stordalen
... resulterte i mørke solbriller og et slitent smil på kl 10.00 på 17.MAI. Bunaden ble hengende i skapet i år. Det krever en stor dose energi å snøre seg inn i beltestakken fra Telemark etter bare fire timers søvn... det ble i stedet vintage Anna Sui-kjole, skinnjakke fra Zara og Chanel 2.55
...men svisj, med bobler i glasset på restaurant Onda, føltes alt bra!
... dette var det eneste bildet jeg tok fra den fantastiske 17. mai-festen til søsteren min... er det muuulig?
KK LIVING-FEIRING! Superselger Ragnhild og jeg feirer at første og andre-utgaven går så det suser! 
DAMENES AFTEN hos Christian Ringnes. Her med Linda Johansen og Kathrine Sørland 
RONNIE & EIRIKs BRYLLUP! Pinsens store happening. HENNES sjefredaktør, Laila Madsö og designer Kathrine Nørgård 
MEN; "selv bloggere blir innimellom trøtte", skrev min venninne da hun sendte meg dette bildet!

Og i morgen har mannen min bursdag! HURRA!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.