onsdag 16. mai 2012

16.mai-fest!

Jeg skal i "Stordalens Bondelag" i kveld hvor dresscode'en er: "Bonderomantikk". Selv om jeg kommer fra skog- og gårdsbruk på landet, er det ikke flust av bonde-stæsj i skapet mitt, for å si det sånn. Riktignok har jeg fått en supersnill venninne fra hjembygda til å skaffe meg Animalia-dress, men den var så stor at mannen min tar den og blir vaskekte, norsk storbonde!

Vel, dette må jo tas på alvor, så jeg har fordypet meg i farmer-looken, og konstaterer at jeg må ta et valg: Norsk bonde, amerikansk cowboy, farmer/indianer eller sexy italiensk landsbygd? Har ikke landet geografisk ennå...
Dolce Gabbanas sommerkolleksjon fra 2010 funker som god inspirasjon!!
Eller skal vi ta det romantiske på alvor? Nå vet jeg at det er lite romantisk ved gårdslivet, så jeg vet ikke helt...
Sexy, siciliansk/katolsk bondekone - á la Madonna i Dolce Gabbanas kampanje sommer 2010 (nyyyydelig bilde forresten!)  
Eller comboy/indianer-look á la Isabel Marant sommer/høst 2012. Den som følger med får se hva jeg lander på. Tipper det blir en god blandings. Moro blir det uansett!!
Foto: All Over Press

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.